sâmbătă, 11 aprilie 2009

11 aprilie 2009

fratilor.... am hotarat sa incerc o chestie... si anume sa va arata din cate pot... cum isi petrece lumea... serile... de week-end... serile libere... adica.. unde se aduna si la ce tampenii anume recurge ... adica... cum procedeaza luduseniii sa se simta bine...


P.S. stiu ca sunt 3 "I" si asa si pe dincolo dar ... stiti ce... ma doare in pula...


pozele sunt facute de catre fotograful echipei.... il stiti toti... al vostru BAZ...


o sa postez cate un comentariu pe unde vreau eu...:D:P:-j...

.


aici mese cred ca se transforma... imi dau seama dupa ochii lui rosii... dar nu va zic in ce... ca era beat:P






















uite au fost si 2 flocirele.... 2 panselute
















aici se aduna lumea.... era doar inceputul... prima poza... :D


















lumea la povesti... fiecare cu ale lui....











am avut si chitara... s-a cantat... s-a urlat... s-a injurat :D










am avut si fete care se iubeau....











SI VEDETI VOI... AM AVUT SI ATENTATE DE MANELARI...




Si sa nu il uitam pe fotograf.... BAZ



CONCLUZIA... ce face tineretul din ludus sa se simta bine... sa mai rada... sa se vada cu amicii prietenii etc... se aduna cum pot si se simt bine... fiecare in felul lor...


P.S. 2... o sa revin cu imagini si evenimente... daca vreti si voi sa apareti pe aici trimiteti un mail la adresa calugar_david@yahoo.com

11 comentarii:

  1. sper ca ati facut curatenie dupa ce ati plecat:D:D
    Parcu mare e locul unde lumea se simte cel mai bine ;) :D:D

    RăspundețiȘtergere
  2. ..si totusi un loc in care ne adunam foarte des...[parcul] ne pierdem vremea, ne distram, ne simtim bine, pur si simplu :D:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce tare baaaaaaa .... mi` dor de verile alea faine de anu` trecut, las` ca vine vara asta... parc rullz :> Si ionica, al` mai tare bar/local ce`o fi din Ludus :)) Ete na, aici ne pierdem noi vremea :)

    RăspundețiȘtergere
  4. clar bajetiii... stookey nu trebuie sa astepti sa vina vara... dupa cum ai vazut deja ne adunam...

    RăspundețiȘtergere
  5. Bah treabul sta in felurile urmatorul: parc fain in el sa ne adunam. Ionica eftina berile si buna... pisi bar da sooper tare. Mai dam si o tabla intre timp. Dar... HAI S-O FACEM MAI DES bai astia!!! Sa ne adunam cat mai des... cat mai multi in plm. Ce fain ii... pana mea... Cam ase stau treabul din punctele meu de videre. Sa ma pupati... :)):D

    RăspundețiȘtergere
  6. BTW... eu nu ungur la mine. Da si eu rad la mine cand vad cum scriez =))=))=))

    RăspundețiȘtergere
  7. numa tu vezi cum scriezi?... si eu rad cand te vad cum scriezi... cred ca toata lumea rade cand te vede cum scriezi...

    RăspundețiȘtergere
  8. Mda e szuper tare...serile de vara pe afara...nu oriunde ci in parc evident..cu o chitara 2....avem baieti si fete talentate;)).....deci:D e szuper;))

    RăspundețiȘtergere
  9. Deci sa nu uit...eclipsa aia :D pacat k nu au vazut-o toti...cica era luna plina:)):D

    RăspundețiȘtergere
  10. si.. intradevar, dupa cum zice bazu`, sa iesim, sa ne adunam cat mai multzi, chiar dak asta o facem o data de 2 ori pe sapt... meritaa ;))DECI: ne adunam mai des...
    Poi nu zic bine??NU E FUN SA FIE FUN? >:)

    RăspundețiȘtergere

What goes around