sâmbătă, 7 martie 2009

Jocuri - Games - Pierdere de timp

nu stiu altii cum sunt dar eu stiu ca le cam am cu jocurile... :P.
adica le am... imi place sa ma joc pe calculator... la nebunie uneori.
genuri de jocuri? RPG, Strategy, TBG si cam atat... aaa sa nu uitam MMORPG da.... cea mai faina idee in domeniul PC Entertainment.

nume de jocuri...

MMORPG - World of Warcraft aka WOW

RPG - Diablo 2 si 3, Titan Quest

Strategy - Red Alert, Warcraft 2, 3, frozen throne

TBG - Heroes (toata seria)

astept pareri

5 comentarii:

  1. Bah asta... cand te fac la ce Need for Speed care vrei tu??? Oricum te fac si la wow :D:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mamaaaaaa ce exprimare am tras =)) Ei de poola mea... "la ce NFS care vrei tu" =)) Fain fain... is bun =))

    RăspundețiȘtergere
  3. baz.. sms.... NFS poate, dar wow?:D:P

    RăspundețiȘtergere
  4. amuitat sa specific NFS sigur....dar wow????????????

    RăspundețiȘtergere
  5. :D:D:D NFS sigur... da...

    Si ce ma... de cate si cate ori te-am facut cu magiceanca mea... :)) Ti ciuda =)) sîc sîc sîc =))

    RăspundețiȘtergere

What goes around