miercuri, 11 martie 2009

Ludus

salut lume... am hotarat un lucru, sa vad poate asa o sa fie mai bine si poate asa o sa ajunga aceasta adresa pe browserul cuiva care poate face ceva in privinta acestui lucru.
deci... sunt din orasul Ludus. un oras de 18000, 20000 de sarbatori (imi place sa zic). un oras aproape mort din punct de vedere industrial. dar nu aceasta este problema, problema e ca niciodata nu se intampla nimic interesant in oras. avem un Radio Son care misca si mai face cate ceva din cand in cand dar in rest nimic.. nu avem nici banala discoteca, de ce datorita localnicilor bineinteles.... batai la greu.
va dau da gandit si de comentat. ce credeti ca ar trebui sa se intample in ludus... sa apara prin ludus.

va astept.


P.S. ma injura acum un prieten in legatura cu faptul ca nu am amintit si Radio Transilvania (((T))), ce e drept e drept.... nu am fost destul de "echidistant". da dupa cum imi zice el mie de-a lungul anilor si radio transilvania a miscat multer prin oras.

23 de comentarii:

  1. In Ludus nu poate sa apara nimic nou din cauza "cetatenilor" acestora care se imbata apoi distrug tot ce prin in cale si se iau la bataie cu alti "cetateni"! O discoteca ar fi buna, dar cum sa apara cand in fiecare saptamana sunt batai. Ar trebui pusi cate un bodyguard din loc in loc prin discoteca ca la Iernut!

    RăspundețiȘtergere
  2. da... asta ar fi o obtiune... dar parerea mea e ca desi s-ar pune bodyguarzi din loc in loc degeaba ar fi daca acestia sunt din ludus. ar trebui sa fie dinafara orasului, sa fie obiectivi... ai facut scandal te-au dat afara si gata, nu mai intri... asa ar invata si ludusenii sa se abtina.

    RăspundețiȘtergere
  3. Un lucru bun pentru orasul Ludus ar fi sa se redeschida cinematograful. Teatru n-avem, casa de cultura e doar pentru poeziile de 1 Decembrie, macar sa profitam de faptul ca avem deja cladirea cu pricina. Totusi - primul lucru de facut este sa ii convingem pe catateni ca un film bun merita vazut la cinema caci fara public,"proiectul" nu sta in picioare.
    Unde sa se mai "culturalizeze" si luduseanul saracul - n-ai unde iesi duminica... decat la bere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Perfect de acord cu dimaris! Cinematograful ar trebui reinfiintat! Ar trebui sa se faca cat mai multe spectacole de teatru la casa de cultura, cum se face la mures saptamanal! Tot odata ar trebui sa se inceapa sa se lucreze si la strazii, in fiecare zi cand ies din casa dau numai de noroaie pe aici...oricum asta nu ar apartine de cultura dar ca o idee;)

    RăspundețiȘtergere
  5. da dimaris, da darkdemon... si eu locuiesc intr-o zona in care asfaltul se moaie in fiecare toamna sau cu orice ocazie de ploaie...
    in legatura cu cinematograful excelent... am auzit ca este in discutie ideea... e vorba de titluri de proprietate si nebunii dar sa speram ca o sa avem prin vara si noi un loc unde sa vedem un film in 15 - 20 de insi...:P

    RăspundețiȘtergere
  6. Ludus .. cand zici Ludus .. zici ca tragi apa .. m`am saturat de orasu asta ma .. si fac pariu ca jumate din oras e plictisita si beata 24/7 .. ce sa faci cand n`ai ce face ? atat ne`a mai ramas .. Lazareanu, Ionica, Lucandra si Jumbo sau Bologa .. la ultimele 2 n`ai ce cauta daca n`ai 50 lei in buzunar .. Cinema - 0 Cultura - (-1) , Curatenie -2 si sunt multe .. nu ia nimeni atitudine, ... , ramanem in cacat ! Si fac pariu ca ganditi la fel ca mine .. Asta e .. traim intr`un oras mort din toate punctele de vedere :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma Pate - lasa, bine ca avem oameni faini!
    Cica zici ca tragi apa :)

    RăspundețiȘtergere
  8. mah pate ai si dreptate dar te si inselida cam toata lumea e plictisita, dar sa stai sa te gandesti la faza cu 50 de lei... nu e chiar asa... sa mergi in cj sa vezi tu acolo preturi, daca la bologa sau jumbo iti trbuiesc 50 de lei atunci in cj ai nevoie de cel putin 100 lei. dar mnah... si notele date cam asa este...

    RăspundețiȘtergere
  9. dal in pana mea de Ludus...mergem la MISTIC CLUB la Iernut k is bestiale animatoarele alea...:))

    RăspundețiȘtergere
  10. Ok.. stim ca este "restrictie" este.. "ora de culcare" pusa in oras... din cauza batailor sau a mai stiu eu ce...
    Eu sincer as scoate timp de 1 luna aceasta "ora de culcare" sa vedem daca s-a invatat lumea minte... daca la fel vom avea batai si alte minunatii, punem ora de culcare la loc... daca nu. Foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ionut .. nu stiu ce ora de culcare e in oras .. dar stiu ca eu merg la ora 12-1 in casa sambata si vinerea .. si de la Dacia pana in Arizona .. dau de cel putin 2 scandale la ora aia ... dar totusi.. daca nu se ia atitudine ramanem tot asa .. si dupaia mai intreaba lumea de ce pleaca toti .. e nasol. Si cu asta am terminat.

    RăspundețiȘtergere
  12. Deci... in primul rand cinematograful. Cine poola mea credeti voi ca mai mere la cinema azi? Toti au pc-uri si net. Mai bine stau prostii acasa unde pot beshi,ragai,pisha sau fute, fara a pierde din film. Voi de ce credeti ca l-au inchis? De funky? :)) Io daca as avea bani in loc la cinema as trage un club fain. Izolat fonic ii...pus la punct si there it is.
    In all 2 lea rand... casa de INcultura. Cati stit voi ca le place teatru? Ar fi fain... dar nu ar merita pt ei pt ca nu multi vor merge. O data, de 2 ori... dup-aia va fi sala goala.
    In al 3 lea rand cu drumurile... bah oameni scoate-ti capatzanele pe geam si holbati-va cat s-a lucrat pana amu. Aveti si voi rabdare... eu unul sunt multumit de progresele in privinta asta. Si cine v-o pus sa stati la casa??? :)):)):))
    Bah eu ceea ce zic ii ca aici in Ludus... nu trebe deschis ceva (cinema,club,whatever :D )... aici trebe sa se deschida mintile poponatiei :D:)) Asta nu-i oras ca nu locuiesc in el oraseni... d-aia... o adunare de tzarani. Hop si io =)) Later...

    RăspundețiȘtergere
  13. Aaaa... si apropo. Radiourile ce poola mea or facut la oras??? =)) Nici poola nu stie de Ludus daca-i pana acolo... va asigur eu ca din partea moldovei nimeni nu stie de orasu asta!!! Bine... amu sunt cativa care stiu :D:D:D Nu este ceva cu care sa ne putem mandri... chiar... ziceti-mi mie daca va rog... in orasu asta... cu ce ne-am putea noi mandri, lauda!!! Va rog...

    Astept...

    RăspundețiȘtergere
  14. plm... baz... spun radiouri in momentul in care vorbesc de ceva evenimente, or fost parteneri si nebunii de genul. la faza cu drumurile... desi locuiesc intr-o zona cu "asfalt moale" turnat am rabdare ca stiu ca urmeaza si strada mea sa aiba asfalt.:D si la faza cu deschiderea, citez, popnatie, incheiat citatul.... mare dreptate baz... trebuie sa realizeze lumea ca un film fain nu il vezi in casa... il vezi in cinema... mai mula lume mai multa distractie... fratilor, care vreti sa vedeti cum se vizioneaza un film in "pizdos style" paziti blogul ca anunt cand incepe TIFF la Cluj si acolo vedeti scoala.

    RăspundețiȘtergere
  15. Da poola mah... parteneri la ce? Sa aduca pe stiu io ce formatie de care nici dumnezo nu o auzit de zilele ludusului? Sau la concursul de biciclete clasele I-IV??? :)) Radio-urile nu au facut nimic mah... au mai dat putin de veste prin judetul mures si cluj despre... "Baaaa vedeti ca EXISTA Ludus. Sa mor eu daca nu!!!"... sh-atat mah...

    RăspundețiȘtergere
  16. testing... testing ... Is this thing on??? hehe mi`am facut cont .... Ludus?? plm ce sa mai zic si io ca atzi zis voi destule, in mare parte is de acord cu Baz, cat despre o discoteca/club/adunare de tzarani ... ar trebuii ca sa stim unde`s scandalurile sambata sa nu se mai imparta prostii peste tot ... ca aseara de exemplu am iesit de la jumbo si politzia in fatza ca cica scandal ... da`o`n pula mea ca dak nici acolo nu mai putem merge linistitzi unde dracu sa mai mergi? ca nici pe dig sa faci un foc nu mai potzi ca rpd vin si comunitarii si`tzi strica tot chefu de viatza ... noah mai fa ceva in Ludush

    RăspundețiȘtergere
  17. Da ma... asa-i cu discoteca/club/uarevar... oriunde ar fi orice ar fi scandaluri tot vor aparea. Nu inauntru, daca este securitate buna. Da cand sa dai sa iesi multumit de noaptea petrecuta, ori te trezesti cu ceva in cap, ori ti se face scarba cand ii vezi cat is de idioti! Parerea mea... MA CAC IN SUS PE EL LUDUS!!! :|:|:|

    RăspundețiȘtergere
  18. ye bah.... plm...ce pula sa-i faci, asta e viata de oras mic... te stie toata lumea... in orasele mai mari nimeni nu se leaga de tine ca nu stie cine esti... plm si de primar daca de te-ai lovi de el si-ar cere scuze.. ca mnah... cultura...

    RăspundețiȘtergere
  19. Mha in Ludusu asta nu poti muri linistit, dar.. dak vrei sa te distrezi, ASCULTATZI LA MINE, DAK VRETZI DISTRACTIE SE PUATE SI IN LUDUS FFS, nu ma tre sa vrei in pwla mea... ganditzi mai pozitiv ca deia moare lumea asa mult: de la pesimism, deia sunt atatzia emolai sinucigashi.[dot ha=]

    RăspundețiȘtergere
  20. Fratii mei.Lasa-ti Iernutul in pace.Eu is din Iernut,si la noi is mai multe boxuri k la voi.K bea unu o bere si nu ii mai place fata lui altu.Si imi pare rau sa va zic.......k majoritatea oamenilor care o incaseaza is din Ludus,si de pe sate.Ca sunt cativa cacati aici care se cred tari.Dar imi doresc din tot sufletul sa se termine odata asta.Sa isi gaseasca si ei NASU'.

    RăspundețiȘtergere
  21. EU DACA AS AVEA BANI AS FACE UN STRAND,DAR CUM NU AM...DAR CRED CA AR FI O TREABA...NU?

    RăspundețiȘtergere
  22. Sunteti ipocriti; am citit toate comentariile si am numarat la organe genitale de m-am plictisit...si asta de la oamenii civilizati. De cinematografe, teatru, etc...nu are rost sa povestim; cinema-ul Republica din Cluj e gol aproape tot timpul, ca deh, cultura o gasim la malluri...iar despre cei care au plecat din Ludus si o ajuns in Cluj("raiul pe pamant")...din nou dezamagit. Sunt din Ludus, stau in Cluj...si fac(ce facea cineva ce a scris mai sus) ceva pe Cluj...Va salut!

    RăspundețiȘtergere
  23. omg..stai putin k n'am inteles..fiecare comenteaza..dak nu va place mutati'va draga..sau faceti cv in legatura cu ceea ce doriti..adik e foarte simplu sa stai sa comentezi..si knd e vb sa te intrebe cineva da uh ce faci pt ce vrei?? uh stai..zici k eu??..da draga uh. oricine poate face cv..in fine.
    c mai pot sa zic..da..vin zilele ludusului ;)) haha..aceasi artisti k in fiecare an..dc tot vn cristi nistor?k eu nu inteleg..?hai k ziceam a facut multe hit'uri de anul trecut.dar nu e asa..dc mai vn sa ne cante aceleasi piese??..hai k v'am lasat ! ceao

    RăspundețiȘtergere

What goes around