luni, 29 decembrie 2008

Filme

Daca a venit vorba de muzic, torrenti. haideti sa vorbim umpic si despre filme. stiti ce trebuie sa ziceti, recomandari, genuri etc.

eu sunt fan filme, pap cam orice, daca as avea destul timp cred k m-as uita numai la filme. am vazut si seriale si anime-uri si de toate.
ceva recomandari
Legend of the fall
The count of Monte Cristo
The people vs Larry Flynt
Heat
Pride
Seven
Perfume - The storry of a murderer
Disturbia
Four Feathers
Bad Company
The Guardian
The Boodnock Saints

Seriale
Heroes
Gossip Girl
Californication
Prison Breack (Sezonul 1, si cam atat)

si ar mai fi multe pe care nu mi le amintesc, cand o sa mi le amintesc o sa va anunt.

7 comentarii:

  1. BA IO VREAU UN HORROR CARE SA MA SPERIE!!!! Poola mea ca de 2 ani tot caut si ce gasesc ma cac pe mine de ras... in loc sa ma speriez :)) Pana mea... ca la ce prostii scot astia cu gongi... muste... monstrii... varcolaci si brontozauri... si ce faze penale sunt in film... pur si simplu ma distrez mai bine ca si la o comedie =)) Daca stiti ceva interesant... da interesant... sa-mi ziceti si mie pls ;;)
    Recomand si io neste filme:
    The Abyss - SF
    Apocalypto - sa mor de stiu ce ge ii da ii sooper :D
    The Boondock Saints - betoana actiune
    Shawshank Redemption - pizdos =))

    Cam atat... mai vb :D

    RăspundețiȘtergere
  2. bah... apocalypto nici eu nu stu ce gen e dar iti pot zice actiunea intr-o scurta fraza: fuge unu (apocalypto) k disperatu prin jungla cu o teapa in ficat mah si nici a dracu nui oboseste, si pana la urma ajunge in statia de autobuz=)).

    RăspundețiȘtergere
  3. Bah... futa-te poola prost esti =))=))=)) Asta da explicatie... sa mor daca nu pe seara ma mai uit odata la film =)) Poola mea =))

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place dara... cum poola sa nu-mi placa :D L-am vast de vreo 5 ori... :))

    RăspundețiȘtergere
  5. The Greatest Game Ever Played...
    O drama in legatura cu asa zisul joc pentru gentlemans, golful... bine, nu e vorba de jocul in sine ci de pesrsonajul pricipal, Francis Ouimet, jucat de catre Shia LaBeouf. Ouimet, pe langa faptul ca joaca impotriva idolululi sau Harry Vardon, trebuie sa se lupte si cu tatal sau care nu este deacord cu acest lucru.
    un film in care este expusa lupta care are loc in interiorul fiecarei persoane in anumite momente ale vietii, cand sunt puse sa aleaga intre pasiune si persoane dragi.
    merita vazut

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am o slabiciune pentru comediile romantice - parerea mea este ca nu se poate film bun fara o poveste de dragoste la mijloc - de... doar sunt fata si se vede!
    Film preferat: Marile sperante. Am stiut asta de cand l-am vazut prima data, acum vreo 10 ani (nu chiar) si nu mi-am schimbat opinia dupa tot ce am vazut de atunci incoace.
    Recomandare: Brazil. Un film interesant pentru cei carora le-a placut Equilibrium sau 1984 (facut dupa romanul lui Orwell). Oricum, merita vazut - si de mai multe ori - pentru a putea fi inteles!

    RăspundețiȘtergere

What goes around